Golf, golf, golf!! :P



Idag var det dax för golf igen. Men idag följde Max med. Han har typ aldrig spelat golf förut . Så jag fick lära honom grunderna som t ex hur man skulle greppa klubban, svinga den och stå med fötterna. Han tog in allt snabbt och efter några slag började han att slå bollar som gick högt, som var meningen. Jag tog som vanligt bara med mig några klubbor, inte hela settet. För mig går det bara uppåt. Jág får in svingen och känslan i bollträffen är gryyyym.
När vi köpte en sista hink med bollar så gick jag in och lånade Callaways senaste driver "Diablo". Den var helgrymm, ljudet, känslan, allt!! Det är defenitivt årets driver, den man ska köpa om man behöver en ny.




PS: Nu är det inte långt kvar tills jag åker tll skåne. Imorgon kl.14 åker mamma, jag , mormor och morfar ner dit. Resten av familjen kommer inorrm.
OBS!!! JAG KOMMER TROLIGEN INTE ATT BLOGGA IMORRN EFTERSOM LAPTOPEN ÅKER MED VÅRAN BIL IMORRN.

Kommentarer
Postat av: max

haha kolla på bilden ja tog på max när han slår bollen man ser bollen i mitten av bilden !!!!!! :)

2009-04-03 @ 22:22:53
Postat av: Anonym

Vilken bana är det där?

känner igen mig...

2009-04-27 @ 20:52:20
Postat av: carro

max du är så söt!

"tror att de är det är kärlek"

2009-05-08 @ 22:22:28
Postat av: max

vilken av oss?

2009-08-26 @ 16:35:04
Postat av: Anonym

det e årsta golf bana

2009-08-26 @ 16:36:22
Postat av: Anonym

"Den var helgrymm, ljudet, känslan, allt!! "

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA heeeeerregud xDDDDD

2010-03-15 @ 16:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0