Golf igen


6:an och wedgen...

Idag bar det av till golfbanan igen. Jag hade först tennisträning i en timme och sedan så cyklade jag direkt till golfbanan. Idag tog jag med mig 6:an och wedgen. Det gick förvånansvärt bra och jag tror att jag har kommit på hur man ska göra för att kunna slå fade och draw, (när man skruvar bollen). Nu längtar jag så tills jag kommer ner till österlen och kan spela på de fina banorna som finns där! Jag åker ner på fredag och nu under påsk händer det mycket där nere. Det är supermånga tävlingar och många v mina kompisar kommer ner. "Det är på påsken som österlen drar igång", brukar många säga, och det är ju sant. Jag längtar såååå!


Det var mycket mer folk idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0