Sänkning!!

idag har jag varit och spelat golf. Jag träffade Calle igår, som är en av mina kompisar här nere, och vi spelade hela dagen. Jag sov över hos honom men vi åkte hem till mig imorse för att käka stooor frukost. Sedan gick  vi till golfbanan och tränade och sen så gick vi ut på 18-hålsbanan. Det gick väldigt bra för båda, man ska ha 18 poäng på 9 hål, både han och  jag fick 20 poäng. Så vi sänkte vårat handicap. Sedan så väntade vi på att en annan kompis som spelar i klubben skulle komma från ystad. När hon kom då så gick vi ut de sista 9 hålen och då gick det sådär.Alla spelade fett oseriöst och höll på att störa och busa med varandra. Jag hoppade av på 15 hålet för mitt hus ligger ju intill.
Så imorrn ska jag och alle spela igen och kanske vi går en runda på den andra banan Djupadal. Men jag vill nog mest träna. Jag ska boka in en eller två privatlektioner med min tränare.

Vi ses.



PS: GAIS krossade ÖIS med 5-1 och leder nu allsvenskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0