Slutar blogga varje dag:(

Jag har bestämt mig för att sluta blogga så ofta, jag hjinner inte med, så jag kanske bloggar var tredje eller var fjärde dag. Just nu är det så mycket golf. Jag och Calle spelar varje dag med en annan tjej, Linnea. Idag var hela familjen iväg till malmö hela dagen. Jag följde med enbart för att jag skulle köpa en golfklubba, en spoon på dormy. Den e verkligen grym. Calle har en likadan så när jag testade hans kände jag att jag bara måste ha den. Den kostade 999 och egentligen kostade den 1895:-
Imorrn ska Calle och ja spela igen. Låt oss hoppas att jag sänker mig igen...



PS: Desperate housewifes visas inte idag pga finalhockeyn. Den visas dubbelt nästa vecka då serien firar 100 avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Märta

Du vet väl att Ugly Betty börjar på tisdaf kl. 20.00

2009-04-08 @ 17:55:32
URL: http://bloggbymarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0