Anders 43 år!!

Idag firade vi som sagt pappa i efterskott. Av mig fick han lyktan och två par kalsonger. Det roliga med kallingarna var att dem hade en funktion som hetter ph, praktisk hållare. Den är till för att det inte ska skava. Pappa asgarvade åt dem.Det var kul. Pappa fick också en juicepress som vi ska ta ner till vårat sommarhus i skåne.

Tårtan.




Lite paketöppning. (Kolla hatten på hans huvud)...


Skrattattack!!


Och till sist blåser han ut ljusen och vi käka tårtan.

Jag va nyss iväg på min andra tennismatch för dagen. Dubbel med Hannes. Han hade intespelat match på väldigt, väldigt länge, det mäsktes. Vi förlorade men man kan inte säga tt jag spelade så där jätte bra heller.


Nu är det Robinson som gäller och sedan blir det fotboll för hela slanten.
Sverige möter Portugal Kl.21 typ. Vi måste se till att vinna. Stoppa Ronaldo!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DA MAN IS IN DA HAUS hahhaa är det så du snackar? =)

2010-03-15 @ 16:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0