Bilderna från veckan

Nu har vi vaknat i våra sängar efter en vecka i åre. Jag hade ju pappas spärrade dator och kunde inte lägga upp biilderna från dagarna, så jag gör det nu:


Värdelös bild!?


Mrcus var gryym, han "railade rakt fram" som han säger.


På after-skin i tisdags så spelade nåt knäppt band med kiltar.


Det blev mycket varm choklad.


På skutan var det blåsigt och kallt.


Marcus och jag gick och övade inför pulka-vm. Han fick tyvärr inte vara med för åldersgränsen i tävlingen
var 8 år.




 I onsdags så lurade Marcus och Astrid med mig till nån lekklubb på holiday club.
Som tur var fanns det ps3 och fifa 09, där jag satt hela tiden.


Efter det var det dax för bowling.(Jag vann allt)


Marcus fick typ en sockerkick efter att han hade gjort en strike.


Ja, ni ser ju själva.




Jag spelade spärr, strike, spärr.




Så var det dags för pulka-vm. Man var tvungen att åka i en rosa hjälm.




Man startade från en uppblåsbar hjälm...


... Som senare blåste ut rakt i backen.


Jag satt och väntade på att dem skulle ringa och säga att jag gått vidare till
åttondelen. Jag blev glad när jag gick vidare.


Vinsten var inte dålig, men jag har ju godisförbud...



Japp, det var det, nu får vi vänta ett år  till nästa gång, men om 2 veckor åker vi till skåne!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är en 17 årig tjej som ska söka till idol . I min blogg får ni följa min resa om mitt liv oc idol.





www.starcevic.blogg.se :)

2009-03-23 @ 15:19:43
Postat av: Karin

Har tittat på din blogg o tycker den är jättetrevlig!

Kul att det finns så mkt bilder. Tänk vad du hade det trevligt när vi satt inne o slet. Du kanske har lite att slita med nu när du kommit tillbaka.

Hoppas att din förkylning blivit bättre!

2009-03-23 @ 21:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0