Förlust :(

Idag spelade jag match kl. 10 över 10 i salk-hallen i bromma. Det var regionsmästerskapen. Jag mötte en kille från Mälarhöjden och förlorade. Alla game i första sett gick, som vanligt, till 40 lika. Men jag har lite svårt att avgöra. Det som gick bra idag var att jag struntade i vad det stog i matchen och fokuserade framåt. Att det gick som det gick är en annan sak. Jag slog bra och hårt men jag missade mkt. Många dubbelfel. Mormor kom och kolla och på vägen hem fick jag 40 kr av mormor.

Lite senare idag, kl.17, har jagn dubbelmatch med Hannes. Jag skulle ha spelat med Fredde men han skadade sig så Hannes fick hoppa in. Det tråkiga är att vi kommer att möta ett av de bästa dubbelparet i Sthlm.
Vi får se till att ha roligt helt enkelt...


PS: Idag firar vi pappas 43-årsdag. Han fyllde i måndags men vi firar idag. Jag har gjort den där lyktan som han ska få, och på golfmässan så vann jag två par kalsonger till honom som han får nu.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jasså du spelar också tennis? Vilekn klubb?

2009-03-30 @ 15:39:41
URL: http://ovesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0