Kuldax och golf

Nu har kulsäsongen dragit igång på allvar i skolan. Alla är på lilla skolgården och seplar kula. Jag är "the king" på kula i skolan. Jag ska inte skryta men alla portar mig (alltså bannar,stänger av mig) från deras stäle där man kan kasta. Det är bara för att jag vinner så mycket. Igår kom jag till skolan med 0 kulor. Nu har jag 30st. Det började med att jag lånade en av samuel och sen när jag vann flera andra fick han tillbaks den kulan. Imorrn ska jag satsa på att vinna större kulor.

För nån timme sen var jag iväg och spelade golf i Årsta. Dem har precis öppnat för säsongen men inga puttinggreener är öppna, bar stockholms största driving range. Jag åkte dit för att träna in min nya driver. Jag tog bara med den och körde i en timme ungefär. Det gick så där, jag slicade* mycket, men det är nog bara för att jag gått över till herrklubbor,
som är längre.


Jag slog inte så långt idag,för det var kraftig motvind.






*Att slica en golfboll är att av misstag skruva bollen åt höger.


Kommentarer
Postat av: Carin H

Nämen titta, nu har jag lärt mig något nytt idag. Då kan jag låtsas att jag kan något nästa gång min pojkvän börjar prata golf =)



Tänkte tipsa om att jag tävlar ut en bloggdesign på min blogg (http://www.carinh.se/2009/03/tavling-vinn-en-bloggdesign/).

2009-03-31 @ 19:29:10
URL: http://www.carinh.se
Postat av: fotomax

Jag e ledsen för felet. När man slicar en boll skruvar man den åt höger. Punkt slut.

2009-04-01 @ 16:19:23
Postat av: jocke

plugga o plugga det finns så mkt annat



unzip.se

unzip.se

unzip.se



snyggast underkläder till rätt pris

2009-04-01 @ 16:26:38
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0