Sjuk igen

Idag är jag fortfarande sjuk. Jag har halsfluss fick jag reda på. Det gör så ont i min vänstra sida av halsen. Jag kan inte svälja, hosta, gäspa eller rapa utan att det gör superont. Jag fick ta mig igenom lunchen med mycket problem. Pannkakorna  jag skulle göra amakade vattten!?, så jag käkade pasta resten istället och det gjorde ont.

Nu ska jag fixa med torrenten och se om nedladdningen har funkat. Jagg laddar ner ett spel som har laddat i sammanlagt 4 dagar och 13 timmar. Nu är den på 99% och när det är klart blir det gaming hela dan.


Space-pasta eller?

Kommentarer
Postat av: Malin S

Jag kallade inte dig tönt? Men ah.

2009-03-25 @ 15:08:06
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Randy

Blondinbellas lägenhetsköp är en bluff. Hon bor i en andrahands lägenhet, det har hennes pappa sagt till media. Läs på min blogg om hur hon lurar sina läsare!

2009-03-25 @ 18:42:23
URL: http://randys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0