sjuk

Idag var jag sjuk för tredje dagen i rad, jag har varit sjuk hela förra veckan men jag stannade hemma nu. Idag orkade jag inte slösa bort dagen med att spela tv-spel och dator. Jag tog fram något gammalt modellbygge och började bygga. Pappa köpte ett nytt lim som var som i filmer ni vet, där det stelnar så fort man tar i det. Jag lyckades limma ihop överkanten av nageln med skinner. Det blev lite klurigt i slutet av bygget men till slut artade det sig. Jag skippade klistermärkena eftersom dem var grovt konstiga.
Jag hittade också gamla warhammerfigurer som jag köppte på loppis för 2 somrar sedan för 20 kr.
Idag har de ett sammanlagt värde på 1000 kr.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hur gick det med nedladdningen??? Du skulle kunna dammsuga och städa lite om du har långtråkigt!!

2009-03-27 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0